NaNoWriMo tulee - oletko valmis?

Vehka sanoi:
Kuinka moni aikoo valvoa keskiyöhön? Voitaisiin pitää pieni konnun nanottajien mesemiitti tjsp.
Minäminäminä myös! o/ Ja iloisesti tulisinkin mesemiittiin tjsp. muttakun se on nyt vähän niin ja näin tuon uuden betaversion myötä.. :|

Olen aivan täpinöissäni. Idea tarinaan on jo valmiina ja olen suunnitellut sitä ajatuskartalla paperille. ^^
 
Miccoh, mörninkäinen on mörön ja menninkäisen jälkeläinen. Pääsääntöisesti kaikki möröt ovat pahoja ja menninkäiset hyviä. Toisinaan syntyy kuitenkin hyviä mörköjä ja pahoja menninkäisiä. Lajitoverit hyljeksivät poikkeavia yksilöitä niin uutterasti, että lopulta he pakenevat erämaahan ja joskus löytävät toisensa. Liitot ovat harvoin onnellisia ja niiden hedelmät, mörninkäiset, saavat kasvaa riitaisissa olosuhteissa. Mörninkäiset ovat pääsääntöisesti epävarmuuttaan raisuudella peittäviä kiusankappaleita.
 
Vielä olisi kolme tuntia... En taida kylläkään pystyä valvomaan keskiyöhön asti, mutta tunteja on silti mukava laske. :)
 
Enää parikymmentä minuuttia! Mulla on pienimuotoinen miitti menossa parhaan kaverini kanssa joka on varmaan vielä enemmän innoissaan kuin minä, joten arvatkaa vaan aionko aloittaa keskiyöllä :grin: Ja joo, mesemiitti mesemiitti!

On aika jännää.
 
Tämä meni nyt sitten henkilökohtaiseksi...
Jännää.
Ehkä kannattaa kokeilla. Ties mitä mörköjä sitä Idin seurasta löytääkään. :)
 
Ah, päivän NaNo-annos on ohitse: 1668 sanaa on pohjalla. Ihana olo, juoni senkun kehityy. Oli kivaa mesemiitissä, olihan teilläkin? :p
 
1712. Jatkan vielä varmaan vähän aikaa tänä yönä, mutta sitten menen nukkumaan ja jatkan taas päivällä. :p

Ja joo, mesemiittejä pitää pitää ehdottomasti koko kuukauden ajan aina silloin tällöin.
 
1160. Olen aika ylpeä itsestäni. Kymmentä vaille puolen yön aloin miettiä, mitä kirjoittaisin. Lopulta päätin jättää miettimisen suosiolla väliin ja kirjoittaa ihan mitä tahansa, jotta saisin pään auki. Yhden aikaan pääsin alkuun. Olen todella yllättynyt, että homma lähti käyntiin näinkin hyvin. En ole varmaan vuosiin kirjoittanut näin paljon proosatekstiä yhdeltä istumalta.

Nyt on kauhea väsy ja päätä särkee, joten pakko lopettaa tältä yöltä. Tuhannen sanan rajapyykin saavuttaminen yhdessä yössä on meikäläiseltä varsin kannustava suoritus. Toivottavasti tämä ei nyt tänä vuonna jää tähän. :p
 
Menin oikeasti nukkumaan ennen keskiyötä, mutta tulen silti mieluusti seuraaviin miitteihin mukaan. :) Nyt on jotain 500 sanaa, ihan hyvin tämä alkaa.
 
Ekan päivän saldo 4500. Se on kai ihan ok, kun ottaa huomioon, että laiskottelin koko iltapäivän. Viikonloppuja pitäisi olla useammin, sillä luulenpa, että arkena kirjoitusvauhti vähän hidastuu.
 
Ekan päivän saldo 2500 sanaa. Tämähän lähti vallan mainiosti alkuun, mutta kuten Mikkonen sanoikin, ei voi ikinä tietää miten arki nyrjäyttää kirjoitustahtia. :urg:
 
Hmm.. Itse en ole NaNoon vielä ilmoittautunutkaan, mutta olen yrittänyt jotain pientä kirjoitella hengessä mukana. :p Reiluun kahteen tonniin pääsin todella pienessä ajassa, joten en pidä osallistumistani, taikka tavoitteen saavuttamista mitenkään mahdottomana. Nyt ei ole ollut viimeaikoina aikaa, mutta ehkäpä kirjoitustahti kiihtyy ensi viikolla. :)
 
Et tosiaan ole. Minulla kestää aina hermojakoettelevan kauan ladata sivut ja joskus tulee vielä "Internet Explorer ei voi näyttää sivua" -viesti. :knockout:
 
Minullakin tulee sama viesti. Olen joutunut kerran jopa käynnistämään tietokoneen uudestaan koska kone on mennyt niin pahasti jumiin.
 
Círdan sanoi:
Et tosiaan ole. Minulla kestää aina hermojakoettelevan kauan ladata sivut ja joskus tulee vielä "Internet Explorer ei voi näyttää sivua" -viesti. :knockout:

Käytä oikeaa selainta edes ;)

Ei tuo minullakaan nopea ole. Pitäisi kai keksiä nanotusaihekin.
 
Omituinen ärsyyntymisen aihe: Saan aikaan tekstiä josta pidän mutta olen noin 3000 sanaa jäljessä aikataulusta kun en saa nopeasti aikaan tekstiä. Ja kyllä, tämä kuuluu tänne.
 
Minuakin ärsyttää. Viikonloppu meni vähän turhaan isoskoulutuksessa, jossa ei ollut kovinkaan kivaa, ja olen n. 3000 sanaa keskimääräistä aikataulua jäljessä, ja juuri silloin kun piti hankkia Elämä ja mennä ajoissa nukkumaan joka ilta...
 
Ylös