Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Esitellään itsemme!

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut Merri, 15.12.2013.

1. Sidhiel

Sidhiel Rajatapaus

Vähän offiksi menee: luetko Supernaiivia?

2. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

Vaiko kenties Mia Kankimäen ihkua kirjaa Asoita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin? Tai ehkä jopa sen innoittanutta Sei Shonagonin "tyynykirjaa"?

3. Viola B.

Viola B. Kontulainen

Kyllä vaan Isilmírë, Asioita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin. Tyynykirja ja Genjin tarinakin ihan piti laittaa varaukseen kirjastosta, tosin Tyynynaluskirja ei taida olla vielä suomeksi ilmestynyt? Enkuksi löytyi kirjastosta.

Aivan suloinen kirja! Hirveän hyvälle tuulelle tulen kun luen sitä :) Olen lukenut tänä kesänä tosi erilaisia kirjoja laidasta laitaan, joko kirjastosta napannut kannen perusteella tai sitten jonkun suosittelemana varaillut. Maailma on ihmeellinen kerrassaan!

Isilmírë tykkää tästä.
  4. Insa

Insa Kontulainen

Töttöröö. Insa tässä.

Asun tällä hetkellä pienessä talossa eräässä Pohjois-Helsingin kolkassa. Ikää on 25 vuotta.

Opiskelen musiikin tekemistä ja tuottamista. Se tarkoittaa hyvin pitkälti näytön tuijottelua, mikä on kaltaiselleni undulaatille aikamoista hommaa. Ennen kaikkea viihdyn tekstin ja kokemusten hankkimisen parissa. Sillon kuin saan itse päättää, teen jonkin sortin lyyrispsykedeelistä elektrokansanmusaa.

Tykkään juoksemisesta, taiteista, metsään pakenemisesta, kahvista, kujeilusta, kansanperinteestä, evoluutiobiologiasta, kielestä, salibandystä ja ihmisistä. Aamuärtyisyyteni usein kylläkin näyttäytyy koko maailmaa syleilevänä ihmisvihana. Iloluontoisuudestani huolimatta.

Tolkienia kokeilin ekaa kertaa 11-vuotiaana. Taru Sormusten Herrasta oli portti fantasiamaailmoihin, joihin on helppo karata loskaista todellisuutta. Tänne foorumille löysin 14-vuotiaana ja ekassa miitissä en tainnut olla edes kuuttatoista. Tänne mä oon kipuilujani vuodatellut pitkin nuoruutta. Ah.

Jee, musta on hauskaa olla taas täällä :)

Salmiis, Isilmírë, Dracaena ja 5 muuta tykkäävät tästä.
  5. Satekai

Satekai pelikisälli

Tervetuloa takaisin Insa *hali*. Ehkä nähdään miiteissä taasen?

Insa tykkää tästä.

Jaa somessa