Tervetuloa minunkin puolestani
@falindis. Tolkien faneja ei koskaan voi olla liikaa, joten on mukava saada aina uutta verta ja tuoretta näkökulmaa foorumille. Ja aina on hauska tutustua toisiin piirtäjiin/taiteilijoihin, olivatpa sitten harrastelijoita (kuten esim. minä itse) tai ammattilaisia. Ihan mielenkiinnosta, piirrätkö/maalaatko/vai käytätkö jotain muuta mediaa? Itse raapustelen ihan vaan lyijykynällä.
Kuten edellisetkin vastaajat, niin voin vain suositella vanhojenkin viestiketjujen tarkasteluja. Uudet tulijat voivat saada vanhaan hiileenkin taas uutta kipinää ja siten meitä muitakin uudelleen liikkeelle pohtimaan uudestaan jotain mielenkiintoisia Tolkienin maailman yksityiskohtia. Ainakin omalta kohdaltani muistan, että liittyessäni tänne löysin aika monta vanhaa mutta mielenkiintoista ketjua, joita sitten vähän herättelin henkiin. omilla näkökulmilla. Kaikkea ei varmaan kukaan jaksa käydä lävitse mutta kannattaa vähän "pöyhiä" tätä foorumia ja etsiskellä omaa mielenkiintoa herättäviä aiheita.
P.S. Tuli vielä mieleen, että kun kerran cosplay kuuluu harrastuksiisi niin täältäkin löytyy esim. Käsityöt -ketju, joka voisi mielenkiintoasi herättää. Sekin ketju voisi saada taas uudesta jäsenestä piristysruiskette. Oma haarniskaprojektinikin on ollut pitkään aika pahasti jäissä.